Klachtenregeling

Intern klachtafhandelingssysteem

1. Klachten kunnen worden ingediend via de toegewezen accountmanager of via info@besteproduct.nl.

2. De klacht dient zo volledig en duidelijk mogelijk te worden omschreven.

3. Ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen na ontvangst van de klacht beantwoord. Vraagt een klacht een langere verwerkingstijd, dan ontvangt Partner binnen de termijn van 14 dagen een ontvangstbevestiging van de klacht waarin de termijn wordt aangegeven waarbinnen Partner een inhoudelijke reactie op de klacht kan verwachten.

Bemiddeling
Wat betreft de buitengerechtelijke beslechting van geschillen tussen BesteProduct.nl en Partner (waaronder klachten die niet kunnen worden opgelost door middel van het interne klachtenafhandelingssysteem) zijn twee bemiddelaars aangewezen om te trachten tot overeenstemming te komen.

 

Mediaton Haarlem - mr. S.A. Merhottein

https://mediation-haarlem.nl/

 

Digidispuut / Bergman juridisch adviesbureau - mediation

https://digidispuut.nl

https://bergmanjuridisch.nl/

 

Kosten voor bemiddeling

Welke partij welk aandeel van de kosten moet betalen, wordt door de bemiddelaar bepaald.